10-05-2005, 11:48 AM
Valencia lijkt de beste papieren te hebben om Patrick Kluivert voor komend seizoen te contracteren. De spits liet afgelopen weekend weten Newcastle United te gaan verlaten en terug te keren naar Spanje.
Osasuna benaderde Kluivert in de winterstop, maar toen ging de spits niet in op de Spaanse aanbieding. Valencia lijkt nu echter wel goede papieren te hebben om Kluivert terug naar de Primera DivisÃÂon te halen.
Valencia zal waarschijnlijk aanvaller Bernardo Corradi verkopen en ziet in Kluivert de ideale vervanger voor de Italiaan.
Osasuna benaderde Kluivert in de winterstop, maar toen ging de spits niet in op de Spaanse aanbieding. Valencia lijkt nu echter wel goede papieren te hebben om Kluivert terug naar de Primera DivisÃÂon te halen.
Valencia zal waarschijnlijk aanvaller Bernardo Corradi verkopen en ziet in Kluivert de ideale vervanger voor de Italiaan.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen