01-07-2007, 04:16 AM
T00L Wrote:als jij voor 4000 virtuele knaken meer liever met een stel onbekenden wil spelen dan hou ik je niet tegen
Fred Naaigaren Wrote:Als je graag wilt vertrekken, dan kan ik je niet tegenhouden.
Maar om voor gezeik te swichten, vind ik op dit moment geen sterk argument.
Lennie is al vertrokken en Mkks/Legion gaan ook vertrekken.
Daardoor houden we waarschijnlijk een kern over die redelijk eensgezind door kunnen gaan met FC CT.
Ik kan misschien een inventarisatie opzetten wie absoluut het seizoen wil afmaken.
Laat ik duidelijk maken dat als ik heel graag weg had willen gaan ik al vertrokken was. Er zitten een aantal heel goeie aanbiedingen bij en ik denk niet dat FC CT dit kan aanbieden. Feit is dat er veel gezeik was/is en ik hoop niet dat er over 3 maanden eenzelfde discussie oplaait.
Verder komt daarbij dat met het vertrek van Milad en Emile er op veel posities geen concurrentie meer is behalve de keepersplaats. Levi en ik verschillen niet van elkaar en dus is er geen uitgesproken basisplaats.
Om het spel eventueel intressant te houden moet ik misschien wel vertrekken. Momenteel hebben wij 20 spelers in de selectie en zijn er 2 mensen die hun mond open doen. Of zij spreken voor de gehele selectie of de andere 18 kunnen het aan hun reet roesten wat ik doe. Als dat laatste het geval is vertrek ik zeker...
Hierbij dus de oproep aan de andere 18 om hun mening te geven.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]