04-07-2007, 12:46 PM
Elikian Wrote:Oke, dat begrijp ik, maar het is toch afwegen van de belangen. Zeker Nadal, maar ook Djokovic hadden het allang eerder af kunnen en moeten maken. Beetje hun eigen schuld dus ook, al kun je dat wellicht niet meenemen in de afwegingen, aangezien ze ook later gepland stonden.Ad Wim Wrote:Wat ik nou echt niet snap van die organisatie, is dat ze de rest van de onderste helft de dupe laten zijn van het niet afmaken van Nadal en Djokovic.Zoals ik eerder al zei: het streven is om tegenstanders in een volgende match allemaal even veel rust te geven. En ja, dat zuigt in dit soort gevallen.
Nu moeten jongens als Baghdatis, Eiwit en Berdych de komende dagen elke dag een partij spelen, terwijl ze gewoon vandaag hadden kunnen spelen en dus nog een dag rust hadden kunnen hebben morgen. Wat hebben zij eraan dat ze vandaag weer rust hebben, dat hebben ze al een tijd namelijk...
En hoe kut is het om drie dagen rust te hebben en dan eventueel vier dagen achter elkaar te moeten spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello