12-05-2005, 12:12 PM
HEERENVEEN, 12 mei 2005 10:17 - Heerenveen kiest waarschijnlijk eieren voor zijn geld en zal proberen Mika Väyrynen te verkopen nu de 23-jarige Finse international aangegeven heeft zijn contract, dat nog loopt tot 2006, niet willen verlengen. We meldden gisteren al dat PSV en een niet nader genoemde buitenlandse club zich inmiddels voor Väyrynen hebben gemeld. PSV ziet in de middenvelder mede de ideale man om het verlies Mark van Bommel en Johann Vogel op te vangen.
Of het uiteindelijk van een overgang naar Eindhoven zal komen, is nog maar zeer de vraag. Allereerst vanwege de gememoreerde buitenlandse interesse voor Väyrynen, maar ook omdat Heerenveen hoog in de boom zit waar het de vraagprijs betreft. De Friezen verlangen een afkoopsom van â⬠2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.
Of het uiteindelijk van een overgang naar Eindhoven zal komen, is nog maar zeer de vraag. Allereerst vanwege de gememoreerde buitenlandse interesse voor Väyrynen, maar ook omdat Heerenveen hoog in de boom zit waar het de vraagprijs betreft. De Friezen verlangen een afkoopsom van â⬠2 miljoen, terwijl 1 miljoen realistischer is, gezien het feit dat zijn contract nog slechts 1 jaar doorloopt.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen