09-07-2007, 09:09 PM
Adder Wrote:@ Tool: ik heb nogmaals de wedstrijd bekeken en idd Meerte speelde kutter dan ik dacht. De rest van mijn analyse blijf ik bij.
Statistieken kijk ik niet naar, ik kijk puur naar de beelden. Aan de hand daarvan geef ik een analyse, zodat jullie met de info wat kunnen gaan doen.
Depor: zie andere post.
Mac: ik denk idd dat het thuisvoordeel enorm is. Ik wil de aankomende uitwedstrijd best wel eens 442 proberen.(beker)
Legion: dat heb ik aan staan
Forever: de zijkanten zijn al goed ingevuld door de ML en MR. Die hoef je dus niet nog verder neer te zetten.
Depor: spits heeft de meeste ruimte , dus kan hij lang balbezit hebben.
Tool: als je niets hebt aan deze analyses, wat dan?
Nu betrek ik iedereen in dit spel en geef aan wat er evt mis- of goed gaat. Aan de hand daarvan moet de betreffende speler zijn conclusie trekken. Je kan wel een data toestand beginnen, maar daar zie ik dus de noodzaak niet van in.
De spelers moeten eerst een beetje kracht krijgen( rond de 10), daarna komt er een nieuwe TT. Mogen jullie gaan kiezen tussen korte pass, Si of pos.spel.
Waar ik dus denk( mijn spits heeft er geen moer aan) dat korte pass de beste optie is. Maar ik zal het democratisch doen( over een paar weken).
Depor: wat ik al zei tegen Mac, thuisvoordeel is volgens mij enorm geworden.
Ik denk dat je beide moet gebruiken voor een goede analyse van en de tegenstander en het eigen team.
Als jij in een wedstrijd ziet dat iemand 2x een kutpass geeft kan het best blijken dat het wel 10x is voorgekomen.
Wat ik nu vooral zie in de wedstrijd is dat het middenveld zich voornamelijk moet richten op tackelen, als het middenveld 8 a 9 meer succesvolle tackles maakt zal het de verdediging meer ontlichten en zullen de aanvallen sneller zijn, en word een spits voorin aangespeeld inplaats van op het middenveld. (Dit is op data gebaseerd, geen toekomst meegerekend)
Ik maak gewoon een data analyse wat je er mee doet moet je zelf weten, zal het wel op zo een manier neerzetten dat je geen statistiekus hoeft te zijn om het te begrijpen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]