10-07-2007, 12:38 PM
Zat de afgelopen 2 weken in een heerlijke run. Denk dat ik wel 15% van de mtt's heb gefinal tabled. Weinig bad beats gehad. Tot gister:
Poolaapje is dealt QQ in de buy-in hunter:
Ik raise 3x de blind en wordt door 4 man gecallt, flop is
2 5 9 rainbow
Iemand voor mij maakt een gigantische overbet op de pot. Ik vermoed hier onmiddelijk iets van A9 ofzo.
Poolaapje gaat all in
Villain callt, shows Q9.
Turn: blank
River: 9 (fucking 2-outer).
Vanaf dat moment ging het zwaar bergafwaarts:
Verlies 3x achter mekaar een set voor mijn hele buy-in op de cashtable.
3x lag er een flushdraw op de flop, dus ik raise flink en wordt gecallt. Turn in alle gevallen een blank.
Poolaapje gaat all in na de turn, wordt 3x gecallt en 3x valt de flush. De termen pot odds en implied odds, zijn totaal onbekend voor sommige spelers.
Ik vind het prima hoor de flushchasers, maar als ze 3x achter mekaar hitten, dan is het wel effe balen. Valt me wel op dat het vaak Fransen zijn die voor gutshots en flushes rustig al hun geld na de turn erin schuiven.
Volgende keer wordt ik weer gewoon lekker afbetaald.
Poolaapje is dealt QQ in de buy-in hunter:
Ik raise 3x de blind en wordt door 4 man gecallt, flop is
2 5 9 rainbow
Iemand voor mij maakt een gigantische overbet op de pot. Ik vermoed hier onmiddelijk iets van A9 ofzo.
Poolaapje gaat all in
Villain callt, shows Q9.
Turn: blank
River: 9 (fucking 2-outer).
Vanaf dat moment ging het zwaar bergafwaarts:
Verlies 3x achter mekaar een set voor mijn hele buy-in op de cashtable.
3x lag er een flushdraw op de flop, dus ik raise flink en wordt gecallt. Turn in alle gevallen een blank.
Poolaapje gaat all in na de turn, wordt 3x gecallt en 3x valt de flush. De termen pot odds en implied odds, zijn totaal onbekend voor sommige spelers.
Ik vind het prima hoor de flushchasers, maar als ze 3x achter mekaar hitten, dan is het wel effe balen. Valt me wel op dat het vaak Fransen zijn die voor gutshots en flushes rustig al hun geld na de turn erin schuiven.
Volgende keer wordt ik weer gewoon lekker afbetaald.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"