13-05-2005, 10:15 AM
Tottenham Hotspur is bezig om een bijzondere transfer voor te bereiden. De club Londen zou namelijk komende zomer David Beckham willen overnemen van Real Madrid, zo meldt Algemeen Dagblad.
Voorzitter Daniel Levy is in actie gekomen, omdat de Engelse middenvelder niet gelukkig is met de visie van zijn nieuwe bazen bij de Madrilenen: technisch directeur Arrigo Sacchi en coach Vanderlei Luxemburgo. De 30-jarige international heeft zelfs al laten doorschemeren terug te willen keren naar zijn geboortestad Londen.
Chelsea en Arsenal lijken geen behoefte te hebben aan de diensten van de rechtermiddenvelder, waardoor Tottenham Hotspur zijn kans ruikt.
bron: AD
Voorzitter Daniel Levy is in actie gekomen, omdat de Engelse middenvelder niet gelukkig is met de visie van zijn nieuwe bazen bij de Madrilenen: technisch directeur Arrigo Sacchi en coach Vanderlei Luxemburgo. De 30-jarige international heeft zelfs al laten doorschemeren terug te willen keren naar zijn geboortestad Londen.
Chelsea en Arsenal lijken geen behoefte te hebben aan de diensten van de rechtermiddenvelder, waardoor Tottenham Hotspur zijn kans ruikt.
bron: AD
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen