11-07-2007, 03:56 PM
Depor Wrote:Ekslem Wrote:Ben het met je eens dat Valckx niet capabale lijkt.
Hoezo trekt Hiddink nog aan de touwtjes?
De rest ga ik niet op in, want dat heeft toch geen zin met dat bord voor je kop!
Hiddink heeft ergens afgelopen seizoen (een van de laatste Studio Voetbal afleveringen) zelf nog verteld dat hij zich nog bezighoud met PSV inhoudelijke zaken.
Bord voor me kop waar? Misschien heb je zelf wel een bord voor je kop?
Als PSV meteen 7 miljoen had geboden dan was hij 2 weken geleden al gepresenteerd. Nu een hoop gesteggel tussen de clubs, waaruit blijkt dat PSV niet zijn uiterste best doet om die speler te halen...wat voor signaal geef je daarmee af aan de speler?
Denk je echt dat Guardado voor een paar centen meer in de onderste regionen van Spanje wil spelen ipv. CL?
Hiddink geeht inhoudelijk advies zo nu en dan! Das iets anders dan aan de touwtjes trekken volgens mijn bescheiden mening.
En wat nou als PSV nou meteen 7M had geboden!? Mss kunnen ze dat wel niet bieden, weet jij veel.
Ik ken Guardado persoonlijk niet, maar het zou kunnen dat ie voor een paar rot centen meer wel in een vele mooiere competitie dan de NL-se in de onderste regionen (knap dat je dat alweer weet) wil spelen ipv bij PSV. Blijkbaar vind jij het heel logisch dat dit niet het geval is.
Laat we hte maar ophouden dat we beide een plaat voor onze kop hebben :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!