12-07-2007, 09:38 PM
Mukkus Wrote:Mac Wrote:dus omdat bostoen later is begonnen traint hij minder effectief?? :roll: Misschien moet je even dat stukje lezen over hoe effectiviteit berekend wordt misschien begrijp je het dan wel.
Bovendien traint adder ook volgens de 90% regel en toch traint hij blijkbaar maar liefst 5% minder effectief dan ik!
Ja, en? Ik roep al maanden dat mijn training het effectiefst is, nu komt er onafhankelijk bewijs, geloven jullie mij nog niet!
wie gelooft jou niet dan? Ik ben het altijd met je eens geweest dat je zoveel mogelijk boven de 90% moet proberen te blijven. Ik probeer alleen een verklaring te vinden waarom jij 4 a 5% effectiever schijnt te trainen dan anderen die zich ook aan de 90% regel houden. Dat je effectiever traint dan ik kan ik me voorstellen omdat ik meer fitnessverlies heb tijdens wedstrijden. Maar waarom bijvoorbeeld adder minder effectief traint dan ik, of andere middenvelders die zich ook aan de 90% regel houden minder effectief trainen dan jij heb ik nog steeds geen goede verklaring voor kunnen vinden en ook niet gehoord van jou.
Het enige dat jij hieraan bijdraagt is zie je wel zie je wel! ik heb al die tijd gelijk gehad en dat wordt inmiddels vrij saai vooral omdat een aardig deel het altijd al met je eens is geweest (en degene die het er niet mee eens waren posten hier niet of nauwelijks meer)