13-07-2007, 09:30 AM
Quote:Clubs hebben één maand de tijdââ¬â¢
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 13 juli om 09:23
Binnen nu en vier weken zal de toekomst van Wesley Sneijder duidelijk worden. De middenvelder van Ajax geeft de geïnteresseerde clubs een maand de tijd om hun belangstelling concreet te maken.
ââ¬ÅDoor het vertrek van Ryan Babel is de kans dat Ajax mij laat gaan weer kleinerââ¬Â, vertelde de Oranje-international donderdagmiddag tijdens de opening van een sportwinkel in het centrum van Amsterdam. ââ¬ÅZo reëel moet je zijn en ik vind het ook geen straf om nog een jaar Ajax mee te maken. Maar liefst maak ik toch nog snel de stap.ââ¬Â
ââ¬ÅWel heb ik inmiddels voor mezelf een nieuwe deadline gesteld. Als ik met Ajax op 14 augustus meespeel in het eerste duel in de Champions League-voorronde, dan blijf ik zeker nog een jaar hier. Want ik wil deze zomer alleen weg voor een andere club die mij in de Champions League kan opstellen.ââ¬Â
Op 14 augustus gaat de derde voorronde van het belangrijkste Europese bekertoernooi van start. De Amsterdammers moeten dan tegen een nog onbekende tegenstander zich plaatsen voor de groepsfase van het miljoenenbal.
ââ¬ÅDe categorie Bolton Wanderers vind ik niet interessant. Die 14de augustus wordt dus een soort deadline. Wat mijn marktwaarde is? Geen idee. Maar die ligt in elk geval hoger dan het bedrag dat Valencia voor mij over hadââ¬Â, aldus Sneijder.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.