16-07-2007, 08:38 PM
Depor Wrote:Peter Wrote:Sorry, ik bedoel uiteraard 14M(wat in de winter al geboden werd) en 1,8M
(de vraagprijs die Feyenoord wel, maar PSV niet wilde betalen.
Hier waren we gebleven toen ik op vakantie ging (naar Spanje, Sneijder stond vandaag op 1 van de spaanse sportkranten op ware grootte, (bijna althans.. zo groot is het mannetje niet) op de voorpagina, dat is groot nieuws daar allemaal). Zo vluchtig te zien heb je weer de hele week je gal gespuwd over de ploeg die 1 goaltje te veel maakte/te weinig tegenkreeg.
1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten. :8:
Verder ben ik wel blij dat Guardado niet doorging, veel te duur voor PSV gezien de financien. Van die 30M CL ging de helft aan premies naar de spelers en de rest is gewoon nodig om quitte te kunnen spelen (Feyenoord-voorzitter zei het in VI laatst ook nog: PSV heeft het probleem dat ze voor hun stadion het veelvoudige betalen, dus vele miljoenen meer, van wat de andere topclubs voor de huur betalen). Voor komend seizoen iig de beste voorhoede van Nederland in Eindhoven gezien de leegloop bij Ajax (wel grappig dat men daar steeds zei "ach als Sneijder vertrekt voor 20M kan Perez gewoon zijn plek over nemen", maar nu hij naar PSV is gegaan kan Perez er opeens toch niks van en ist maar goed dat hij weg is), hopelijk ontwikkelt Da Costa zich verder door of blijft Alex alsnog een jaar. Koeman schijnt trouwens een soort 3-5-2 te willen gaan spelen.
----------------------Gomes
-----Kromkamp--DaCosta--Salcido
-----------Simons--v/d Leegte
--Koné----------------------------------Perez
---------------Afellay
-------------Farfan--Lazovic
Met Mendez, Culina, de Jong, Aissati, Alcides, Zonneveld, Addo, Bakkal, Reis, Roorda, Feher, Vayrynen en Fagner achter de hand. Hele brede groep met veel dezelfde spelers. In de breedte beter dan vorig jaar, voorin beter, maar ben benieuwd of het middenveld in zo'n 3-5-2 niet erg uit balans is en of de achterhoede zich staande zal weten te houden. Het wordt iig een doelpuntrijker seizoen in Eindhoven. Jarenlang lag de zwakte voorin terwijl het achterin potdicht zat (dus 'zakelijk' en veel 1-0), nu de zwakte achterin, maar ijzersterke spelers voorin.. onderschat die Reis niet! En daarmee is ook meteen het vraagstuk beantwoord hoe het verder moet met PSV al we CL mislopen... Koné en Farfan verkopen voor samen 30M, de opvolgers zijn met Lazovic en Reis al in huis.
Ben verder benieuwd wat Ajax voor spelers gaat halen in aanvallend oogpunt. Ze hebben zich doogelachen om de breedteaankopen van PSV; eens kijken of ze zelf verder komen dan de reeds gehaalde Colin's, Kennedy's, Heijblok's en Delorge's. Die Prieto lijkt me Roger de 2e. :|
Nu ff een week forum bijlezen. :razz: