17-07-2007, 09:48 AM
harry_bierdop Wrote:wtf depor??? Niet eens ITM??? Waarom heb je niks goed gedaan met mijn munten?
Ik liep net naar huis en ik zat echt te denken: Als depor met zo'n stack niet heeft gewonnen dan moet ie wel bizarre beats hebben gehad..
Maar goed.. stack ook verkregen met zoveel geluk :wink: ! Ik vind overigens die 57s tegen Gitter wel een erg mooie hand... ik zette je echt precies op een busted flushdraw en dat had je ook, alleen toch nog ff je straat geriverd =D>. Lekker gespeeld ook, als je hem daar reraist met je monsterdraw (wat ik wrs had gedaan) dan had ie hem weggelegd..
Verloor steeds no brainers tegen en buurs (2x zijn all-in gecalled en bruut op me flikker gehad) Daarnaast speelde gitter goed tegen mij, hitte steeds top pair maar vond me hand te zwak om zijn all-inns te callen,(zaten zeker een paar blufs tussen) vervolgens ging ik met 4k chips allin met [Jc] [Jh] en op het board [Qc] [Tc] [9c] (werd gitter zijn pounds zat, hij called met AK en er valt een A op de turn) en het was over.
Misschien weg moeten leggen maar ik wist dat hij geen vrouw had.
Dat is het voordeel van mijn spel, kleine rot handen spelen die niemand speelt, en als iemand het maar goedkoop genoeg houd kan je makkelijk je draws hitten. Had een pair, flushdraw, straightdraw, tripsdraw of een two pair draw, dan call ik die 60 wel als ik al redelijk chips heb
Verder een dikke suckout tegen Jazz met mijn 1e all-in.......
Hij QJ ik J7, QJ4 op het board ik doe een feeler bet, hij called, turn 7 ik allin hij called....ik baal....river 7 :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]