20-07-2007, 11:54 AM
Fabian Wrote:Peter Wrote:Fabian Wrote:Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.
Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...
Wil jij deze dan alsnog even staven met argumentatie, voordat je een ander gaat beschuldigen van argumentatieloos gebral.![]()
Fabian Wrote:RM op de 'Holland-tour' ? Naast RvN schijnen ze Robben en Westerveld te willen halen, en nu dus ook Sneijder en ook al Drenthe... Hebben ze straks meer Nederlanders in de selectie dan psv.. :lol:
Hoeveel Nederlanders stonden er, gemiddeld gezien, in de basis bij psv vorig seizoen... ?
Gaan we ouwe koeien uit de sloot halen omdat je er niet uitkomt? Of wil je het eventuele Real van komend seizoen gaan vergelijken met het PSV van vorig jaar? Zo lust ik er nog wel één.

Ten Cate is trouwens ook maar een laffe hond. Voor afgelopen seizoen: "wij gaan voor de titel" halverwege: "dit seizoen is nog om op te bouwen. Als we volgend seizoen geen kampioen worden mag iedereen mij daarop afrekenen" en nu begint ie zich alweer in te dekken. Alsof heel Ajax om Sneijder draait. Tevens een mooie motie van wantrouwen tegenover de rest van de selectie. :roll: Koeman is niet alles, maar ben toch blij dat deze man geen coach van PSV is geworden.

Volgens Ten Cate bepaalt het al dan niet blijven van Sneijder of Ajax titelkandidaat is dit seizoen. "Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen."