22-07-2007, 07:50 PM
Berend Botje Wrote:Niet te geloven, krijg ik vannacht van Mazz 10 scouts toegestuurd, staan ze er net 10 seconden, komt er een of ander nitwit er met een handjevol legio's en praeto's 9 om zeep helpen. Ik heb hem een nota gestuurd, eens kijken hoe hij daar op reageert.
Dat was weer lachen vanmiddag, die jongen bleek een echte beginner want hij nam mijn 'nota' :
-----------------------------
NOTA 22-7-2007
Voor: xxxx
Wegens: Toegebrachte schade d.d. 22.07.07 01:18
2 legionnairs
9 scouts
Totaal
1680 hout
1100 klei
810 ijzer
530 graan
A.U.B. Betalen binnen 2 dagen.
R. Kaputnik
----------------------------------------
nog serieus ook. Eerst vroeg hij wat er ging gebeuren als hij niet betaalde en later vroeg hij of hij ook alles in graan mocht betalen. Ik heb hem maar uitgelegd dat het een geintje was en dat hij niet hoefde te betalen. Minder leuk was dat hij blijkbaar een groot vriendje ingelicht had die meteen maar een aanval op mij uit komt voeren, 7 en een half uur lopen. Die heb ik toen meteen een briefje gestuurd met de vraag of hij wel helemmaal lekker was. Dit was dus nog voor ik bericht van mijn 'slachtoffer' kreeg, anders had ik dat waarschijnlijk niet gedaan. Met dat vriendje ben ik nu 'in gesprek'. Rond 11 uur vanavond komt een blik imps, neem ik aan, op bezoek. Ze zullen weer met lege handjes vertrekken.