26-07-2007, 05:35 PM
Zuur is het wel. Zuur is het wat mij betreft niet voor Rasmussen, want waarom loog hij tegen de Rabobank? Dan heb je mijns inziens iets te verbergen. Voor de geloofwaardigheid van de Rabobank ploeg in het peloton konden ze dus niets anders doen dan hem ontslaan. Gele trui of niet...
Zuur is het voor een Dekker, maar eerlijk is eerlijk, zijn tijd komt nog wel.
Zuur is het voor een Mentsjov, die als kopman was aangewezen maar door de ontwikkelingen knechten moest voor Rasmussen.
Zuur is het voor het publiek, dat geloofde in weer eens een mooie tour, zonder al dat gezeik.
Maar waar ik vooral medelijden mee heb, is Boogerd, die zijn laatste tour rijdt en een kroon op zijn werk zag aankomen met de winst van Rasmussen en zich daarvoor totaal het snot voor de ogen fietste.
Ik heb er verder geen woorden voor. :cry:
Wat een dramatische KUT TOUR!!
Zuur is het voor een Dekker, maar eerlijk is eerlijk, zijn tijd komt nog wel.
Zuur is het voor een Mentsjov, die als kopman was aangewezen maar door de ontwikkelingen knechten moest voor Rasmussen.
Zuur is het voor het publiek, dat geloofde in weer eens een mooie tour, zonder al dat gezeik.
Maar waar ik vooral medelijden mee heb, is Boogerd, die zijn laatste tour rijdt en een kroon op zijn werk zag aankomen met de winst van Rasmussen en zich daarvoor totaal het snot voor de ogen fietste.
Ik heb er verder geen woorden voor. :cry:
Wat een dramatische KUT TOUR!!
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Hattrick: Jansoe United (503329)