30-07-2007, 02:22 PM
Adder Wrote:Vietjes Wrote:Thanks. Ben nog op gewicht coach en met de conditie zit het ook wel goed. Heb me de tering gefietst :wink:
Korte pass is wat mij betreft welkom maar al dat getekkel..... Heb het de laatste tijd natuurlijk niet zo bijgehouden maar is dat veldbreed nou zo belangrijk (geworden) dat er 3 dagen het accent op gelegd moet worden?
Ja, iedereen moet zijn tackling omhoog gooien, want de tegenstanders wandelen gewoon langs ons heen als of we er niet staan.
Hmm, das niet zo mooi. Tekkelen dan maar guys. Ik wilde me eigenlijk op de aanvallende mid (type Perez) positie gaan richten maar als ik verdedigend m'n steentje bij moet dragen dan zal ik gaan ook maar gaan schoffelen. Maar....ik wil dit niet ten koste laten gaan van m'n aanvallende aspiraties. Laat daar nou net de dagen voor zaterdag het korte tikwerk gepland staan :| Ik hou er nl van om op donderdag of vrijdag vol aan de conditie te werken en dat wordt nu lastig. Eigenwijs en arrogant als Klop is heeft hij vast gehouden aan z'n eigen trainingsmethoden en alle andere methoden naast zich neer gelegd. Nu is ie gedwongen een andere strategie aan te nemen.
Misschien toch maar eens kijken hoe Acda zich fit houdt
:wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."