06-08-2007, 03:59 PM
Genomico Wrote:Jammer dat je de motivatie een beetje verloren hebtIk hoop dat die nog terugkomt, want ik wil wel concurrentie op het vlakke! En ik moet toegeven dat ik wel bang aan het worden was voor vd Worp, want daar is geen houden aan.
zal komend seizoen nog wel mensen opstellen etc. etc. maar ik heb sinds deze maand (een mooie maand :lol: ) een vriendin, een huis en een baan. Verder woont mijn vriendin in Zwolle, is mijn huis in Lelystad en werk ik in Amsterdam.... je kan je voorstellen dat ik mijn tijd goed moet indelen.
Komt nog bij dat ik bezig ben met afstuderen dus ja... mijn prioriteiten liggen op dit moment ergens anders dan een planning maken wanneer mijn virtuele wielrenners in een virtuele koers moeten rijden op welk fitnesslevel en met welk materiaal

[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]