08-08-2007, 07:03 PM
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter is zich al aan het indekken....als PSV verliest (wat ik niet denk overigens) ligt het aan het feit dat ze in uit tenue moesten spelen.
En als Ajax verliest ligt het aan de afwezigheid van Sneijder, Davids en Stam (die vast weer rust krijgt). :roll:
Voor de 1000e keer.. denk je nou echt dat ik me voor zielepoten als jou ga indekken? Ik zeg gewoon wat ik denk, gek he dat ik bv. vorig seizoen geen titel voor PSV verwachtte? (komend seizoen ook niet). PSV heeft zaterdag ondanks het gemis van Perez, Farfan, Lazovic en Koné een beter elftal op de mat dan Ajax. Gewoon een saaie 0-1!
Wesley Sneijder zal de wedstrijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal aanstaande zaterdag vanaf de tribune moeten aanschouwen. De middenvelder neemt een schorsing van vorig seizoen mee, na twee gele kaarten in de beker. PSV zal het zonder Danko Lazovic moeten doen. De Servische spits moet nog twee duels schorsing uitzitten na zijn rode kaart in de play-offs.
Omdat Ajax als bekerwinnaar speelt, gelden de kaarten uit dat toernooi. Voor PSV geldt als landskampioen dat kaarten uit de competitie en play-offs meetellen. Kaarten die zaterdag worden uitgedeeld tellen voor Ajax dus voor de beker en bij PSV voor de competitie. Een directe rode kaart geldt voor alle competities.
ps. niet JC maar Cocu reikt de schaal uit.
Ik heb nooit gezegd dat als Ajax verliest het aan de afwezigheid van Schneijder/Huntelaar/ Stam ligt. We waren dan gewoon slechter......of de scheids zat tegen natuurlijk

En jij dekt je altijd in...zielepoten of niet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]