10-08-2007, 03:43 PM
Gerben Zonderland Wrote:Je hoeft mij nergens mee te helpen, je moet je eigen stelling daarmee onderbouwen. En ik zeg ook niet dat hij geen superseizoen heeft gedraaid heeft, dat heeft hij namelijk wel. Dus waar je dat vandaan haalt...Ad Wim Wrote:In plaats van uitspraken van andere mensen te betitelen als geblaat, ga nou maar eens lekker opzoeken hoevaak Sneijder in die 30 wedstrijden gewisseld is. Is maar 30 keer klikken.
Dan is juist nog knapper dat hij in halve wedstrijden zoveel goals gemaakt heeft en assists gegeven heeft. Dan worden die statistieken nog belangrijker dan de 'troost' dat hij af en toe niet meedoet.
Daarmee wordt jouw geblaat nog meer loos gemekker. En jij hebt toch niets te doen, dus staaf je eigen bewering maar even met die 30 klikjes. Ik zie niet in waarom ik jou daarmee zou moeten helpen.
Ik zeg alleen maar dat het frustratie wegneemt en het daarom een troost zou zijn, al besef ik wel dat het geen goede woordkeuze was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello