19-05-2005, 09:39 AM
Kezmania Wrote:Er zijn maar weinig mensen in de pers die commentaar hebben op Saidi.
Zelfs de door jou zo verafschuwde J. Derksen ziet in Saidi een hele bruikbare verdediger voor Feyenoord. Het gaat meer om wat er om hem heen loopt.
zo erg verafschuw ik hem niet hoor, hij mag het best wat dik aanzetten om een discussie te starten. hoewel ik het vaak niet met hem eens ben, zijn opportunistisme verafschuw ik wel, maar ik vond dat koeman hem uitstekend in de hoek zette afgelopen maandag..
ik ben het gedeeltelijk wel met je eens, het commentaar op saidi is idd niet echt grootschalig. maar ik heb de woorden van derksen de laatste uitzending negatiever geinterpreteerd. hij zei wel degelijk wat over zijn meevoetballende kwaliteiten. over ostlund was hij trouwens opeens een stuk milder dan zijn eerste berichten (de draaikont).
maar ik denk ook bijvoorbeeld aan die goal van vayrinen (combinatie met huntelaar door het midden). dat vond 'men' slecht verdedigd en omdat saidi daarbij betrokken denk ik dat dat (mede) op hem ziet. maar dat vond ik niet echt een verdedigende fout, althans niet van de verdedigers, wel van de middenvelders.