19-05-2005, 09:48 AM
Volgens de Engelse krant The Guardian zal Liverpool zich op korte termijn wederom melden voor aanvaller Dirk Kuyt. De Engelse ploeg schrok eerder van de vraagprijs van Feyenoord voor de Katwijker, maar zullen desondanks een nieuwe poging gaan ondernemen de speler naar Anfield Road te halen.
In een eerdere poging van Liverpool om de topscorer van de Eredivisie te contracteren, wees Feyenoord een bod van tien miljoen euro van de hand.
Tevens zou de doorgang van de transfer afhangen of Jerzy Dudek bereid is terug te keren naar Rotterdam-Zuid.
bron: The Guardian
In een eerdere poging van Liverpool om de topscorer van de Eredivisie te contracteren, wees Feyenoord een bod van tien miljoen euro van de hand.
Tevens zou de doorgang van de transfer afhangen of Jerzy Dudek bereid is terug te keren naar Rotterdam-Zuid.
bron: The Guardian
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen