19-05-2005, 10:22 AM
waf Wrote:verdonk heeft alleen die duitse zwemmer en die australische zeiler beoordeeld en toegelaten. de rest niet en dat suggereerde jij wel degelijk. dat bedoel ik met bij de feiten blijven. jij haalt handelingen van andere ministers uit andere kabinetten erbij ter ondersteuning van je betoog.
volgens het ad was overigens bij die Jie geen sprake van een versnelde procedure, en als ik het goed heb bij audina ook niet.
voor excuses is het nooit te laat keijzer (ook niet als ik het nog 3 keer moet uitleggen, ik ben geduldig) :razz: .
Beaam. In de laatste kolom van je stukje suggereer je inderdaad dat Verdonk ook die andere types een Nederlands paspoort heeft gegeven, wat dus niet zo is. Maar zoals ik zei kan deze minister alsnog verantwoordelijk/aansprakelijk worden gehouden voor oud beleid, dus onbedoeld heeft Keyzer wel een punt. :wink: En zoals ik ook al eerder heb gezegd vielen Audina en Kiplagat niet onder deze regeling omdat ze met een Nederlander getrouwd zijn, maar ik kan me wel herinneren dat er destijds iets met hen aan de hand was m.b.t. de naturalisatie-procedure.
Oh, en wat Maxima betreft: er is NIEMAND die zoveel moeite heeft gedaan om in te burgeren in Nederland als onze kroonprinses en dat er dan bij de aanvraagprocedure iets niet helemaal is gegaan zoals het moest, dan vergeef ik haar (en de koningin) dat, want ze heeft de beruchte test met glans doorstaan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!