13-08-2007, 12:00 PM
Peter Wrote:Heb je Alcides bij Benfica ooit zien spelen dan of baseer je dit op die 5 potjes als linksback bij PSV? :eeeek: Verder is hij niet gekocht, maar gehuurd.
Zonneveld maakt PSV niet beter, maar ook zeker niet zwakker. In het topjaar '04-'05 was Lamey de linksback. Die is zeker minder dan Zonneveld en linksback blijft gewoon in de NL-competitie de meest onbelangrijke positie. Ik maak me meer zorgen om Kromkamp en Addo dan om Zonneveld. We zullen het allemaal wel zien.
Nee natuurlijk heb ik die clown niet zien spelen. Maar als je in 3 seizoenen Benfica tot 21 duels komt, waarvan ook nog een aantal als invaller, dan komt dat op mij niet heel sterk over. In zijn laatste seizoen speelde hij trouwens 2 duels.
Miskoop of mishuur, wat is het verschil? Dit is gewoon een speler die op voorspraak van Koeman gekomen is en die totaal niet voldoet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"