15-08-2007, 04:24 PM
Gerben Zonderland Wrote:Ricochan Wrote:Cocu naar Al Jazira
MUNCHEN - Phillip Cocu heeft een eenjarig contract getekend bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. De oud-international stopte na afgelopen seizoen als speler van PSV en twijfelde aanvankelijk nog of hij zijn carrière met een jaar zou verlengen.
Cocu (36) heeft zich volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen per direct aangesloten bij zijn nieuwe ploeggenoten, die momenteel in München een trainingskamp hebben. De middenvelder treft bij zijn nieuwe club een landgenoot: Abe Knoop is er keeperstrainer
Voor cocu heb ik ook geen respect meer, daar ga je toch niet voor je lol voetballen?! Ik wist niet dat hij ook al last van hebzucht had...
Ehm, misschien vindt hij het gewoon leuk om daar een jaartje vrijblijvend , zonder noemenswaardige druk te voetballen? Ik zie niet in waarom je dan minder respect voor hem zou kunnen opbrengen. Hij doet het, uiteraard, niet alleen voor het geld, zoals hij ook al een paar keer gezegd heeft.
Ik gun hem ook het beste, misschien was het ietsjes overdreven, maar er wordt daar echt niet vrijblijvend een potje voetbal gespeeld, er wordt om immense bedragen gespeeld en vriend cocu wil vast gewoon een jaar zijn zakken vullen, voor je lol ga je daar echt niet heen...Maar hij zal wel een miljoen of 10 in zijn zak steken, en dat is natuurlijk wel een hoop geld.
Bangkok resident.