16-08-2007, 11:09 AM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Weer geen CL?! Komt ie weer met zijn voorbarige opmerkingen. Wacht nou maar eerst even de uitwedstrijd af. En Huntelaar speelde prima, snap wel dat jij dat niet inziet met je Feyenoordbril, het is alleen slecht dat hij die penalty mist.Bocaloca Wrote:PSVérs zullenw el weer gaan blaten en stoer gaan lopen kletsen.het was niet best wat Ajax neerzette, maar voor het Nederlands voetbal mag een ieder toch hopen dat ze het nog halen
zoals ajacieden de rest van het jaar doen laten we maar zeggen. wat een dikke afgang dit zeg. wat hebben ze toch een hoop middelmaat zeg. doet me iets denken aan 't Feyenoord van vorig jaar.
urzaiz :roll:
urby :roll:
colin :roll:
rommedahl :roll:
zó weinig creativiteit. zit je dan met een zak geld en wéér geen CL. dan praat je vanaf de playoffs al over deze wedstrijd, doet emo-henkie weer aan zware onderschatting in de pers na de loting en dan verlies je gewoon thuis van fucking slavia praag. hilarisch.
en hoeveel zware inzinkingen mag huntelaar nog hebben? deze hele voorbereiding is zijn zoveelste enorme vormdip.

Gast heeft geen pepernoot geraakt, geen kans gehad en uberhaupt de hele voorbereiding nog niet gescoord tegen serieuze tegenstanders geloof ik. Wees gewoon eens reeel jongen. alleen al door dit soort geblaat hoop ik dat slavia gewoon doorgaat. die arrogantie moet er toch ooit uit... aangezien dit soort uitschakelingen 't meest pijn doen moet 't maar zo.
Edit: voor echte ajacieden is 't natuurlijk verschrikkelijk dit. maar die zijn in de regel ook wel iets minder arrogant.
Niets is sterker dan dat ene woord...