16-08-2007, 11:21 AM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Ik bepaal zelf wel of ik het vreselijk vind. Stam praat namens de spelers, niet voor de fans.
maakt mij niet uit of jij 't vreselijk vindt. zeg alleen dat je niet moet zeuren. moet henkie de fans maar niet wijs maken dat slavia een makkie is, want dat is slavia voor dit ajax gewoon niet. daarnaast maak je ze alleen maar sterker door dit soort geblaat.
Mwah met Sneijder was het een ander verhaal, maar ik denk dat je op CL niveau zowiezo niet over "makkie's"kan praten...
En Stam had natuurlijk gelijk, zoveel kansen en alles missen betekend gewoon dat je het niet verdiend.
Huntelaar vond ik wel redelijk, goede vrije trap... Huntelaar is geen spits met een aktie maar staat (normaliter) op de plaats waar hij moet staan om kansen te krijgen/ te maken,maar zoals zo vaak met 4-3-3 (kijk maar naar Oranje) komt er geen donder van de zijkant dus moet hij een bal gaan halen op het middenveld en dat is nou net niet zijn sterke punt. Weer een 4-3-3 systeem dat een spits kapot maakt.....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]