16-08-2007, 11:43 AM
Ad Wim Wrote:Zoiets ja, maar nu heb je Heitinga er niet in. Zet die dan rechtsback. Of zet Johnny op het middenveld en Davids linksback![]()
En ik vond Kennedy dus wel erg goed, die moet sowieso altijd spelen. En dan wisselend Urby en Rommedahl op links. Misschien nog 4-3-3 met Suarez op links en een middenveld met Urby, Heitinga en Gabri.
4-3-3 met Kennedy op rechts die geen bal heeft voorgegeven...
En Davids linksback? :roll:
En Heitinga er niet in is erg? Die heeft me zo lopen irriteren gisteren met zijn paardebek. Onnodig geel pakken, geen pass aangekomen, doorgaan op de keeper waar hij en zijn 2e geel voor kon krijgen en de aanval die erna kwam totaal om zeep heeft geholpen. 2 minuten voor tijd 2 spitsen voor hem met wat ruimte, denkt ie dat ie Sneijder is gaat ie met links uithalen om vervolgens iemand in de 2e ring knock-out te schieten...weg een minuut speeltijd en weg een mogelijkheid tot een kans...
Al met al zonder een redelijke spelverdeler gaat dit Ajax helemaal niets doen dit jaar. En mogen we blij zijn met play-offs en een 2e ronde UEFA Cup...weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt, maar dit was echt een drama en ik ben blij dat ik geen seizoenskaart heb gekocht dit jaar.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]