20-08-2007, 12:16 AM
centre court Wrote:Nee, die Petr is lekker geliefdFC Petr Wrote:wie is hier nou de grootste drol van het forum.
Van de neutrale Fc Petr... :lol:
Verder was ad vandaag de gebeten hond bij zo ongeveer elke mede-ajacied met zijn gekleurde commentaar.
en je hebt 't over FeyenoorderS, in meervoud dus, nou veel meer dan incidenteel ikzelf lopen er daar niet rond.

Noem uberhaupt maar eens iemand die geliefd is op ons o zo mensenlievende voetbalforum...
En ik heb het inderdaad over meervoud, maar wie zegt dat ik het alleen maar over het forum heb? En volgens mij loopt er ook nog ene Waf rond :roll:
En was ik de gebeten hond bij ELKE mede-ajacied?! :roll:
Dat is wel heel veel lof voor Meneer Triplexxx, een groter compliment kun je hem niet geven.
En o o o, wat was ik de gebeten hond zeg, sjonge jonge, ik ben er nog kapot van :roll:
Het enige dat er speelde was dat ik jou terugpakte op jouw kortzichtige uitspraak dat Huntelaar in een vormcrisis zat en dat mijn grote vriend Triplexxx jou verdedigde en dus tegen mij inging puur en alleen omdat ik het was. Dat kijk ik onderhand ook niet meer van op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello