20-08-2007, 11:18 AM
Gerben Zonderland Wrote:Je snapt het dus inderdaad echt niet. Als Makaay en de Cler nou ergens NIET voor kiezen, dan is het voor het geld. Makaay levert sowieso salaris in en de Cler had in het buitenland nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer kunnen vangen dan bij Feyenoord. Ze kiezen allebei bewust voor een team in opbouw waar ze hun bijdrage aan kunnen leveren en hebben, vermoed ik, vooral voor Feyenoord gekozen omdat er meer gerenommeerde spelers (zoals Gio) en een goede trainer voor Feyenoord kozen.Nee, ik snap het inderdaad niet, dat is ook wat ik de hele tijd aangeef. Dus waarom jij dat constant moet aanstippen :roll:
Makaay zou sowieso salaris inleveren, waar hij ook heen ging. Maar hij had voor heel veel andere clubs kunnen kiezen.
En ik denk dat De Cler op de top van zijn kunnen zit momenteel, en dan snap ik niet dat je voor een club in opbouw kiest, dat heeft ie namelijk ook al een keer meegemaakt bij AZ.
En volgens mij kon De Cler ook nog niet weten dat al deze goede jongens zouden komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello