21-08-2007, 11:36 AM
Ricochan Wrote:is dit bericht soms weer verspreid door een forummer?
Van Bommel Duitser blijkt een grap te zijn
21/8/2007 9 :17
Het door Mark van Bommel in de wereld gebrachte nieuws dat hij bezig is Duitser te worden, blijkt een grap te zijn. De middenvelder van Bayern München bekent op telegraaf.nl dat hij de boel in de maling heeft genomen.
'Ik dacht dat iedereen wel zou begrijpen dat het om een grap ging', legt Van Bommel uit. 'Ik kon mijn lach zelfs niet inhouden op de radio.'
Van Bommel toonde voor de camera van TV Limburg meer een pokerface toen hem naar de opmerkelijke stap werd gevraagd. De veertigvoudig Nederlands international (zeven goals) is niet blij met alle aandacht. 'Achteraf baal ik nu wel van alle commotie die is ontstaan.'
Van Bommel ligt overhoop met bondscoach Marco van Basten. Hij weigert nog uit te komen voor Oranje zolang Van Basten er de baas is. De dertigjarige Limburger dreigt daardoor het EK in 2008 te missen en mogelijk zelfs langer buitenspel te staan als Van Basten langer aanblijft.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"