22-08-2007, 02:32 PM
Mac Wrote:Zoals in het andere topic te lezen is ga ik proberen nog een competitieteam in elkaar te zetten dit jaar vanwege het feit dat sportdreams $ tekens in de ogen heeft staan.
Aangezien ik nog wel moet beginnen met programmeren is hier een discussietopic zodat jullie kunnen discussieren over de regels.
Wat moet de puntentelling worden?
Hoeveel spelers per team?
Welke opstellingen zijn mogelijk?
Wat voor budget (wat mij betreft liever een vast budget aangezien dat veeel makkelijker programmeren is)
Ik zou het niet doen Mac, ze zeuren alleen maar. Dadelijk krijg je tientallen mailtjes per dag over een assist of eigen goal. En gezeik over de updates en transfers. En als je niet oppast zeiken ze ook nog over het veschuldigde geldbedrag, want je leest in die andere topics "het gaat me niet om het geld", maar ondertussen........
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]