24-08-2007, 06:35 AM
harry_bierdop Wrote:harry_bierdop Wrote:Waarschijnlijk is het klink klare onzin, laten we iig HOPEN dat het klink klare onzin is maar nadat ik zaterdag al gehoord had van een kameraad dat Kluivert in de Goffert liep met Carlos Aalbers (onze technisch iDirecteur) hoorde ik net dat er ergens op een op andere europese voetbalsite zou staan dat Kluivert naar NEC komt.
Het 2e kan natuurlijk ook het gevolg zijn van het 1e en dat 1 of andere pruts site het zo interpeteert!
Peter weet jij meer overwat Kluivert nu doet? Laat hem alsjeblieft een heel eind weg blijven hier...
Vandaag overigens wel de beslissing genomen das Pospisil niet komt. Te duur.. :cry:
Heel apart dit hoor!
'Kluivert naar NEC'
NIJMEGEN-Patrick Kluivert staat in de belangstelling van NEC. Dat meldt Europe Soccer. Alleen het salaris kan een probleem worden. In Nijmegen ligt voor Kluivert een contract voor één jaar klaar, zo meldt de site. Zelf hoopt Kluivert ooit terug te keren in Amsterdam: ''Ik hoop nog terug te keren bij mijn Ajax''. De kans is groot dat Kluivert het aanbod accepteert. Na een verblijf bij NEC komt de 31-jarige hoogwaarschijnlijk met Kanu naar Amsterdam. Urzaiz heeft namelijk een één jarig contrat getekend en vertrekt na dit seizoen uit Amsterdam. Ook Klaas-Jan Huntelaar word volgend jaar zo goed als zeker verkocht.
---------------
Verder staat de deur voor Pospisil toch nog op een kier en verder:
NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Lindenbergh
Door: steven | Gepubliceerd: Gisteren 23:34 | Laatst bewerkt: Gisteren 23:34 | 13 reacties
NEC wil dit weekend duidelijkheid omtrent Olaf Lindenbergh. De Ajacied, die niet meer voorkomt in de plannen van trainer Henk ten Cate, is persoonlijk al rond met NEC, maar moet nog tot een akkoord komen met Ajax. De club uit de hoofdstad is bereid een deel van het salaris te blijven betalen van de middenvelder, maar voldoet nog niet aan de salariseisen van Lindenbergh.
Carlos Aalbers heeft begrip voor de situatie maar wil snel duidelijkheid. 'Dit weekend moeten er knopen worden doorgehakt'
Marsh, ben jij weer aan de gang geweest?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
maar verliezen is NIETS!!!