24-08-2007, 09:01 AM
Hoef Wrote:Ekslem Wrote:Hoef Wrote:Ekslem Wrote:Iemand op de hoogte van de boetes in Frankrijk en Belgie? :oops:
In Frankrijk geflitst op een 110 km stuk terwijl ik mijn cruise control nog op 130 had staan #-o . In Belgie geflitst met 130 terwijl ik 120 mocht. Moest nog ff wennen aan de nieuwe max. snelheid. Hoop dat het meevalt, maar heb nog redelijk geluk gehad aangezien ik in Frankrijk flinke stukken 150 heb geknard.
Ik ben in Frankrijk gelaserd op een 110-stuk terwijl ik 140 reed. Volgens mij krijg je die boete niet tenzij je onmiddellijk wordt aangehouden. En bovendien is tot en met 39 km te hard maar ââ¬95 dacht ik dus dat valt wel mee. Harder is wel dikke problemen, auto inleveren en zo. Gewoon die cruisecontrol op 169 vastzetten en toeren maar!
Klinkt hoopgevend :razz: . Het was alleen geen laser bij mij, maar een flitskast.
Das echt lomp, daar staan altijd levensgrote waarschuwingsborden bij of voor. Maar het lijkt me het zelfde verhaal: als je de boete al krijgt, zal die nooit hoog zijn.
Beaam, daarna vielen die borden me ook op :razz: . En er stond idd meestal een kastje.
We can't, can not get, we can not get enough!!