27-08-2007, 02:42 PM
Depor Wrote:Mukkus Wrote:Peter, 11 miljoen euro is dat omgerekend 20 miljoen brabantse guldens? :
Zeg ik al dagen...
Even voor jou/jullie duidelijkheid (snap goed dat jullie het allemaal niet meer kunnen bevatten hoor). Die 20M heb ik nooit genoemd als wat hij waard is.. toen Galatasary interesse had werd gewoon bekend dat dat de verkoopclausule in zijn contract is. Op dit forum hadden we de volgende discusie (ik zei Perez=1,8M Koné=14M waarna jij moet huilen van het lachen). Perez bleek 1,6 en op die 14M zal het uiteindelijk wel uitdraaien wat Koné betreft:
Depor Wrote:Peter Wrote:Sorry, ik bedoel uiteraard 14M(wat in de winter al geboden werd) en 1,8M
(de vraagprijs die Feyenoord wel, maar PSV niet wilde betalen.
EDIT: als Koné echt gaat en niet weer zelf de transfer tegenhoudt:
EINDHOVEN - Arouna Koné is teleurgesteld in PSV. De spits zegt helemaal niet weg te willen bij PSV, maar volgens hem doet de club er alles aan om hem aan Sevilla te verkopen. De clubs onderhandelen al een week over de afkoopsom, maar tot nu toe zonder resultaat.
Wel is het gat tussen het bod van Sevilla en de vraagprijs van PSV een stuk kleiner geworden. PSV verwacht daarom dat de transfer deze maandag wordt afgerond.
Koné was maandagochtend wel weer bij de training van PSV. Afgelopen zaterdag miste hij door een blessure nog de thuiswedstrijd tegen NEC.