23-05-2005, 09:12 PM
Hoef
Pro
Posted: Mon May 23, 2005 20:54
--------------------------------------------------------------------------------
Zomerstopmanager:
Maak een tiem van 11 spelers uit binnen- en buitenland, geen budget. Iedere vermelding over een mogelijke transfer op een website (bronvermelding!) levert 1 punt op, een daadwerkelijke transfer van een gekozen speler is 10 minpunten. Winnaar krijgt een glazen bol. Succes!
Pro
Posted: Mon May 23, 2005 20:54
--------------------------------------------------------------------------------
Zomerstopmanager:
Maak een tiem van 11 spelers uit binnen- en buitenland, geen budget. Iedere vermelding over een mogelijke transfer op een website (bronvermelding!) levert 1 punt op, een daadwerkelijke transfer van een gekozen speler is 10 minpunten. Winnaar krijgt een glazen bol. Succes!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen