31-08-2007, 09:55 AM
kooltje Wrote:Vandaag om 17uur meteen vier partijen...djokovic moet meteen het veld in tegen stepanek. verder weinig interessants of je moet chela, berrer of potro hebben.
verder verwacht ik verrassende uitschakelingenan hewitt tegen calleri en van nadal tegen tipsarevic.
verder verwacht ik een mooie overtuigende overwinning van ljubo.
verder voor mij de vraag of serra kan stunten tegen ferrer en fish tegen robredo?
chela :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.