31-08-2007, 04:17 PM
centre court Wrote:kooltje Wrote:centre court Wrote:nadal gaat gewoon door in 3 setjes. hij mag van mij de halve finale halen. en daarna eraf tegen Djoko.das nou toch een beetje een nare opmerking...dan zeg je..goh kooltje ik gun ljubo die halve finale plaats daar wel...of sterker nog...serra
Serra :lol:
Hooguit 8 games straks tegen Ferrer. Odesnik is een jonge gast die ook goed serveert geloof ik. Denk dat Chela dat in 4 wint. Van mij mag Chela eraf. Is een raar stuk daar zonder Gonzo en een ''geblesseerde'' Nadal.
odesnik is niet al te groot met een matige service.
hij heeft aardige groundstrokes, dus op snelle banen kan hij redelijk uit te voeten.
ik hoop en denk ook chela in 4
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.