01-09-2007, 01:09 PM
centre court Wrote:hij stond wel voor in de laatste set. als ie die gewonnen had was ie door. laat mitch 't maar beslissen.Als Nadal de 3e set had gewonnen, dan was de partij afgelopen. De wedstrijd van Nadal telt dus gewoon mee.
was een mooie pot fredje. :8:
De regels:
3) Een speler geeft geblesseerd op.
-> De wedstrijd telt in zijn geheel niet mee als de opgave in een niet-beslissende set was.
-> De wedstrijd telt wel mee als de opgave in een beslissende set was.
Beslissende set bedoelt als "tel deze set als gewonnen voor de winnaar en daarmee zou de partij afgelopen zijn"
Centre Court gaat dus door.