10-09-2007, 12:23 PM
Woutiknout Wrote:Ik vind die Genee een irritant mannetje geworden. Vind zichzelf zo goed! Nou heb ik zelden naar Talpa gekeken, dus ben 'm een jaar of wat uit het oog verloren, maar vroeger was die naar mijn mening beter.
Hij is mijns inziens alleen maar beter geworden. Maar dat spelletje met Van Hanegem moet ophouden. Lijkt me sowieso beter dat Van Hanegem ermee ophoudt. Hij is al heeeeel lang niet grappig meer, verneukt 9 v/d 10 keer een discussie en zijn inbreng is zo nihil. Hij blijft vragen maar beantwoorden met ' Wat kan mij dat nou schelen' of ' Wat maakt mij dat nou uit'. Hij komt als trainer van Utrecht niet op zijn eigen persconferentie, maar zou wel elke week zijn mening over anderen moeten geven.
Ik heb 10x liever die oude Kraaij weer terug, krijgt Johan ook weer wat tegengas. Of Rene v/d Gijp ( wil wel iets te vaak grappig zijn, maar is dat soms ook). Hoogtepuntje van Van der Gijp was zijn opmerking over Temmink: 'Als 60000 man zit te zingen dat de moeder van Temmink een hoer is, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten'. :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"