12-09-2007, 11:55 AM
Willem geeft Genee zelfs aandacht in zijn AD column.
Quote:..................................
Over televisie gesproken, er wordt veel gereageerd op mijn samenwerking met presentator Wilfred Genee bij Voetbal Insite. Mensen denken dat onze discussies gespeeld zijn. Nou, wat mij betreft niet, ik speel nooit iets op tv. Ik ken Wilfred al sinds zijn periode bij Sport7. Het is een ambitieus iemand. Prima. En hij wil altijd prikkelen. Ook goed. Maar soms ben ik hem helemaal zat en dan laat ik dat merken.
Iedere keer begint hij over deze column. Maar wat hij verkeerd doet, is dat hij twee zinnen eruit haalt en me daar dan op wil laten reageren. Dat slaat nergens op. Die twee zinnen houden altijd verband met andere zinnen en vormen samen een genuanceerd geheel. Als je daar dan zomaar wat uitknipt, dan krijg je voor je het weet gekke teksten. Hij kan beter mijn hele column voordragen als hij er dan toch per se mee aan de slag wil.
Verder bevalt het me daar bij RTL wel. Het programma moet nog groeien op de zondagavond en het hoeft ook niet steeds zo scherp te zijn, denk ik, maar het is heel leuk om te doen. Of we het goed doen, maakt de kijker uit. In de studio word ik daarover nooit veel wijzer. Iedereen vindt het daar prachtig, maar dat is geen objectief oordeel. De kijker is de baas net zoals op deze plaats de lezer uiteindelijk de baas is.
We can't, can not get, we can not get enough!!