13-09-2007, 09:17 AM
Ekslem Wrote:Wel heerlijk om te zien dat Ruud in deze wedstrijd gelijk krijgt.
"Je moet me niet beoordelen op mijn voetbal. Ik scoor gewoon die goal."
Was dramatisch gister, maar maakt hem wel prima af.
O'Reilly (hoe schrijf je dat?) was gister trouwens erg slecht waar ik hem normaal wel een goede scheidsrechter vind.
Daarnaast maakt het natuurlijk geen zak uit hoe we hebben gewonnen. We hadden ook thuis van de Schotten kunnen verliezen :roll:
ik vond die scheids echt niet zo slecht, het was irritant dat er zoveel overtredingen waren, maar het waren in 99% vdg wel overtredingen.
fantastisch van ruud. en nog een erg moeilijke goal om te maken ook, na die ongelooflijke kutpass van oerbie. reslutaat telt, azijnzeiken over de uitvoering is voor de nederlandse ajakkessiedenpers. dat er hier opeens andersdenkende ajakkessieden blijken te zijn verbaast me trouwens. bij ajakkes komt dat domme gelul over mooi voetbal immers vandaan.
ik ben blij dat babel wederom heeft aangetoond dat hij zo vreselijk ten onrechte bij de selectie zit. wat een ongelooflijke dramavoetballer is dat. sneijder vond ik wel ok, en ik moet zeggen dat ik melchiot helemaal niet slecht vond spelen. voor de rest snel vergeten, gewoon lastig tegen 11 schoppende amoten die niks te verliezen hebben.
bedankt ruud!
(en oh ja, frankrijk-schotland 0-1. en hier in nl maar zeiken...... :roll: )