13-09-2007, 10:01 PM
Peter Wrote:Treesong Wrote:Ik denk dat bij PSV Michael Ball wel hoog scoort, die heeft echt helemaal NIETS laten zien =D>
Niet mee eens. Mede door blessure's heeft hij nooit een echte kans gehad maar als hij eens speelde deed hij het echt niet slechter dan Lamey, die 1e keus was als linksback. Bij absolute miskopen van PSV denk ik eerder aan al die Brazilianen die het niet hebben gered (je haalt een hele rits; 1/3e slaagt, 2/3e flopt) zoals Claudio, Marcelo, Marcos, Lamptey, Jorginho en Robert. Of wat te denken van een rits keepers.. oa Georg Koch, Ivica Kralj, Jelle ten Rouwelaar. Of Tomek Iwan en Davy Oyen. En dan hebben we nog uit het recente verleden de Hiddinkjes Archie Thompson, Wayne Ferreyra en Lee Nguyen. Gezien de transfersom was Addo ook een absolute miskoop. En afgelopen seizoen Kluivert en Tardelli als enige back-up achter Koné en Farfan.. ook een lachertje natuurlijk. Wonderbaarlijk dat die voorhoede ons toch kampioen heeft gemaakt. Phoe.. ik kan zo een hele rits opnoemen, maar Mukkus en Depor zullen Koné ongetwijfeld de grootste miskoop ever van PSV vinden.
Koné vond ik kwa prijs een miskoop, en PSV mag zich in de handjes knijpen dat hij opgerot is.
Verder Lamey, Addo, Ball, Ramzi, Reiziger, Feher.
Bij Ajax: lang lijstje,
Soetaers,Escude,Rosales en nog 50 anderen.
Feyenoord is miskopen aanvoerder imo.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]