19-09-2007, 09:45 AM
De afgelopen tijd was mijn moraal aan de wat lagere kant. In totaal heb ik 3x having fun gedaan. Vrouwtje vinden, stappen met mijn matties en thuis chillen. Door dit is mijn moraal 5% gestegen. Aangezien je moraal 1 a 2% per dag stijgt heeft having fun geen ene fuck invloed in mijn ogen.
Verder komt de interactie met teamgenoten bijna niet lager dan 90%. Voor ouders geldt hetzelfde. Wat betreft spullen heb ik een motor, boot, mobiel, kleding en laptop. De meeste staan op lvl 3.
Wat nou precies invloed heeft op je moraal heb ik geen flauw benul van, maar één ding weet ik wel en dat is dat ik geen having fun meer opneem in mijn schema en verder niks aan mijn moraal ga doen.
Verder komt de interactie met teamgenoten bijna niet lager dan 90%. Voor ouders geldt hetzelfde. Wat betreft spullen heb ik een motor, boot, mobiel, kleding en laptop. De meeste staan op lvl 3.
Wat nou precies invloed heeft op je moraal heb ik geen flauw benul van, maar één ding weet ik wel en dat is dat ik geen having fun meer opneem in mijn schema en verder niks aan mijn moraal ga doen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Hattrick - Xyon United (213524)