25-09-2007, 05:01 PM
Genomico Wrote:@ Adder: Blijf zo doorgaan! We zien je graag in de hoogste divisie in de toekomst :wink:
@ Box: Klote van die trainer Box. Uiteraard wist ik 't, maar aangezien je m'n grootste concurrent bent, zou ik wel heel stom zijn het je te vertellen.
En 43 renners valt nog wel mee. Deze regel is vooral voor teams met 80 renners of zo die alleen maar kopen en verkopen en daarmee heel veel geld verdienen. De regel wordt ver van te voren bekend gemaakt, dus dan is het verkopen van 13 renners niet zo moeilijk. Waarschijnlijk mag je er zelfs 30 + 10 jonge renners. En als je v/d Worp op de TL zet, weet je iig zeker dat je je renners wel kwijt raakt voor een mooi prijsje :wink:
Waarom rijdt Dunn trouwens de Giro niet?
Heb vanochtend snel 5 renners neergezet, aangezien ik niet wist welke koersen eventueel samenvielen met de Giro (naar later blijkt geen ) heb ik van mijn top 5 renners er 2 opgesteld, 2 subtoppers en een 'jong' talent.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]