02-10-2007, 06:27 PM
Ik ben enigzins ook wel bang voor een uitbreiding van het Polman Stadion naar 14.000 plaatsen. Wat voor een nieuwe seizoenskaarthouders kan de club verwelkomen? Ik vrees nieuwkomers die het als normale zaak bestempelen dat Heracles in de eredivisie speelt, en dat met alle gevolgen van dien. Van die figuren die neerbuigend over een MVV praten terwijl Heracles zelf ook 20 jaar in de eerste divisie heeft gespeeld. Van die figuren die spreken van een rampjaar als Heracles op een 15e plaats staat. Van die figuren die niet weten waarom ze bij Heracles zitten. Laat staan figuren die niet eens weten dat Heracles clubcultuur en historie hoog in het vandeel heeft staan.
De voetbal international noemde Heracles eens 'de speciaalzaak van het oosten'. Laat dat aub zo blijven. Ik hoop sportief het beste voor de club maar het belangrijkste is dat de club haar eigen indentiteit houd.
Nu ging ik wel van het negatiefste uit. Als ze in Enschede zo doorballen zullen de echte gloryhunters ons wel bespaard blijven en zullen de nieuwkomers toch echt bewust hebben gekozen voor Heracles en niet voor de prestige. No offence verder op Vret of wie dan ook, die verdiend het ook niet om opgescheept te zitten met een stelletje gloryhunters.
De voetbal international noemde Heracles eens 'de speciaalzaak van het oosten'. Laat dat aub zo blijven. Ik hoop sportief het beste voor de club maar het belangrijkste is dat de club haar eigen indentiteit houd.
Nu ging ik wel van het negatiefste uit. Als ze in Enschede zo doorballen zullen de echte gloryhunters ons wel bespaard blijven en zullen de nieuwkomers toch echt bewust hebben gekozen voor Heracles en niet voor de prestige. No offence verder op Vret of wie dan ook, die verdiend het ook niet om opgescheept te zitten met een stelletje gloryhunters.