02-10-2007, 07:21 PM
THE SHUFFLE Wrote:Quote:Ik plaats nooit mijn team op het forum voor de deadline.
Waarom niet?
Ik sta inmiddels in top 100 en doe daar niet zo moeilijk over. Maar ja tis wel leuk voor de copycats....jij bent er vast ook zo'n eentje :lol: :wink:
Waarom heb je je niet ingeschreven in onze subleague Shuffle, was je bang dat het je een credit ging kosten?
En nee, ik heb nog nooit een team gekopieerd of mijn team laten beinvloeden door andere team. Ik speel deze game met alle liefde voor het spelletje naar eigen inzicht. Ik informeer tevens vaak anderen over blessures en/of schorsingen. Ik speel het spelletje al vanaf het begin en heb geen enkel jaar gemist en eindig veelal hoog in de ranglijst (uiteraard niet zoals KJ), MAAR IK GLORYHUNT NIET :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]