04-10-2007, 10:29 AM
harry_bierdop Wrote:ja week ook niet precies.. nooit gedaan maar als het goed is kan je geld verzenden via MB naar jezelf. Je gaat gewoon naar het gedeelte waar je geld verzend naar iemand anders en vult dan je eigen MB-adres in. Meestal is dat je emailadres.
Let wel op dat er een kans in zit dat ze er een kwartje of miss. 2 afhalen dat weet ik niet zeker..
Oké, bedankt voor de tip!
Ik ga het vanavond proberen.
Ben sinds vorige week van 350 naar 1000 gestegen :razz:
Dus even cashen, want ik wil de Nokia N95. :wink:
Kan ik overal internetten :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.