02-06-2005, 11:32 AM
Hmm het werkt niet bij iedereen.
Mijn vriendin is er ook geweest omdat ze regelmatig last had van hoofdpijn.
Na zo'n behandeling was de hoofdpijn een week verdwenen, om daarna weer terug te komen. Na een behandeling of 6 is ze gestopt.
Op aanraden van mij is ze daarna naar een bioresonant geweest (ik ken er toevallig 1). Na een aantal behandelingen kwam de hoofdpijn minder regelmatig terug. Na een jaar behandelen is de hoofdpijn helemaal verdwenen.
Mijn vriendin is er ook geweest omdat ze regelmatig last had van hoofdpijn.
Na zo'n behandeling was de hoofdpijn een week verdwenen, om daarna weer terug te komen. Na een behandeling of 6 is ze gestopt.
Op aanraden van mij is ze daarna naar een bioresonant geweest (ik ken er toevallig 1). Na een aantal behandelingen kwam de hoofdpijn minder regelmatig terug. Na een jaar behandelen is de hoofdpijn helemaal verdwenen.
Quote:Bioresonantie en de BICOMî
De BICOMî is een uniek computergestuurd Bioresonantie apparaat voor zowel diagnose als therapie, gebaseerd op de huidige behoefte van de medische praktijk. De BICOMî wordt ondersteund door 25 jaar ervaring en heeft zich bewezen in de behandeling van chronische ziekten zoals allergieën, huidklachten, astma, chronische pijnen en aandoeningen van de interne organen.
De BICOMî therapie behandelt op het energetische niveau van de patiënt. De extra ingebouwde DMI (Dynamische Multi Impulspaketten) zorgen voor een optimale therapie, omdat deze een betere doorbloeding, stimulering van de celstofwisseling en verhoogde afbouw van stofwisselingsslakken teweegbrengt.
De BICOMî stelt u in staat om werkelijke oorzaken van ziekte te achterhalen die u vervolgens doeltreffend kunt behandelen in combinatie met uw eigen therapeutische middelen. Deze computergestuurde frequentie therapie zal hierdoor snel de juiste richting geven aan uw behandelplan, hetgeen dankzij de Multisoft module zichtbaar kan worden gemaakt in verwerkingsdiagrammen.
Het BICOMîapparaat:
De BICOMî2000 module. Het therapiesignaal wordt in een magneetveld gezet, waardoor het therapiesignaal in ieder orgaan en iedere cel doordringt.
400 opgeslagen therapieprogrammaââ¬â¢s. Deze programmaââ¬â¢s kunt u zelf aanpassen( parameters, frequentie bereik en tijd) aan de behoefte van de patiënt.
Door het gebruik van Micro proces technologie is de bediening snel en eenvoudig.