02-06-2005, 02:54 PM
Kezmania Wrote:Berend Botje Wrote:Kezmania Wrote:Berend Botje Wrote:Ik zeg alleen dat er onzin staat, als jij denkt dat je er baat bij hebt moet je je er vooral mee laten behandelen.
Dus alles wat voor jou onbegrijpelijk is, is onzin :roll:
Je hebt zelf nog nooit aan een BICOM gezeten dus je weet niet wat het is.
Ik weet wel dat dat ding eerst aangaf dat ik een tarwe allergie had, na behandeling, en een tijdlang geen tarwe eten, gaf het apparaat geen reactie meer bij tarwe. Het is door magnetische velden af te lezen. Je kan zelf meekijken..
Niet alles wat ik niet begrijp is onzin, maar dit begrijp ik wel, en het is onzin.
Hoe weet jij trouwens of ik nooit aan een BICOM heb gezeten?
zie ook
http://www.skepsis.nl/bioresonantietherapie.html
Ik weet dat de meeste mensen het nonsens vinden ja. Dat doet me eigenlijk vrij weinig. Bij mensen in mijn directe omgeving werkt het. En dat zijn geen gevallen van spontane genezing.
Als ik tegen mijn huisarts of KNO-arts zeg dat ik bij een bioresonant loop lachen ze je allemaal uit. Maar als diezelfde bioresonant mij van mijn ooronsteking afhelpt toont de KNO-arts ineens veel meer interesse.
Kijk eens, als er een therapie is die werkt in bepaalde gevallen en die niet verklaard kan worden, in principe niets op tegen, mooi meegenomen. Maar laten de bedenkers/uitvoerders dan ook zeggen dat ze niet weten hoe het werkt en geen 'verklaring' geven die alleen maar quasi-wetenschappelijke onzin bevat, daar maken ze zichzelf niet geloofwaardiger mee. En als ze dan ook nog gaan zeggen dat die therapie zo ongeveer een wondermiddel is tegen van alles en nog wat, word ik erg wantrouwend.
May The Schwartz Be With You