02-06-2005, 06:06 PM
Manchester United heeft een bod van vijf miljoen euro gedaan op PSV-aanvaller Ji-Sung Park, valt vandaag te lezen in de Engelse krant The Daily Mirror. De Eindhovense club gaat niet akkoord met het aanbod, terwijl ook de Zuid-Koreaan zelf liet weten de voorkeur te geven aan een langer verblijf in Eindhoven.
Park (24) heeft onlangs zijn contract verlengd met twee jaar tot de zomer van 2008, plus een optie voor nog is twee jaar. De Zuid-Koreaanse aanvaller werd vorig seizoen nog beschreven als overbodig, maar is bezig met een opmerkelijke comeback en inmiddels behoort de aanvaller tot een steunpilaar.
In het nieuwe contract is volgens verschillende bronnen zelfs een clausule aangebracht die ervoor zorgt dat PSV twintig miljoen euro kan vragen
Park (24) heeft onlangs zijn contract verlengd met twee jaar tot de zomer van 2008, plus een optie voor nog is twee jaar. De Zuid-Koreaanse aanvaller werd vorig seizoen nog beschreven als overbodig, maar is bezig met een opmerkelijke comeback en inmiddels behoort de aanvaller tot een steunpilaar.
In het nieuwe contract is volgens verschillende bronnen zelfs een clausule aangebracht die ervoor zorgt dat PSV twintig miljoen euro kan vragen
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen